Forever

Saturday, 7 May 2011

bufday aku xseberapa indah..

salam semua..lm xupdate ni..
mklum la,pktikal dh abih..so xleh la on9 selalu..
ni pon kdg2..cz guna broadband kak,guna tenet kat umah abg je..
itu la aku mampu on9...hihih
hmm nk citer pe ekk..??
cm xde citer lak..ntah la npe..mcm2 ade..
ha,bufday aku la tu..minggu lepas dh tu..
ramai gak kwn2 aku wish kat aku...
yg pertamanya bestfriend aku time skolah dlu..
FATIN NAJWA..huhu
yg keduanya lak, MUHAMMAD FAIEZ la..
mula2 dia yg wish dlu..tp xsmpai pada hari bufday aku la..hehe
n beberapa org la..ramai woo..(sory,malas nk taip2..huhu)

hadiah?
xde la...hadiahnya pon cuma wish je..huhu
aku xkisah pon..yg penting ingt bufday aku la..
hehe..
ada yg paling besh dlm hidup aku ni...
nk tau ke?segan la woo..huhu
ok2..hadiahnya yg xseberapa ni ialah....



baju team malaysia..
(kononnye aku penyokong MALAYSIA..huhu)



nikon coolpix L21
(yg ni guna duet sendiri..haha)


baju blouse bercorak jenis cotton
(xsama la apa yg aku suka tp lebih kurang la..huhu)


itu la hadiah2 aku x seberapa ni..hehe..
apa2 pon harap layan cerita2 aku ni..
sila komen2..huhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poSt yg tErbAik...

 
Copyright© All Rights Reserved namaakufaten.blogspot.com
Cool Yellow Outer Glow Pointer