Forever

Friday, 26 August 2011

ramadhan bakal berakhir tak lama lagi..!!!

salam semua..lm xupdate blog ni..bkn pa,aku bz gila sem skg ni..
ade assgnment la,ade kuiz la,ade test la,stdy la,mcm2 la...(mklum la dh nk tamat belajar pon..huhu)..
then bulan posa ni aku ni tension gila..yala,bz + rajin = letih gila!!!sumpah ni..huhu..
bulan posa ni ahhh mmg mencabar..!
wt kita kena hadapi dugaannya...YA ALLAH, kau tabahkan la hatiku ini..
ku seorang hamba yang lemah n naif...
ha,esok aku nk balik dah..abah aku mai amik aku..yeahh!xsabar balik la..
tp xbesh la..cz dpt cuti seminggu aje..yala..4/9 ni nk balik ipoh dah...
(tp xpe..aku kena kuat ni...yala,dh nk abih belajar kat sini..huhu)
hmm persiapan raya aku belum siap lg..tp xpe..sok aku balik kn..
t kak aku bwk aku g SHOPPING RAYA..hahaha..
baju raya + kasut raya + beg raya +tudung/selendang raya = beRAYA saKan...
huhuhuhu....

ha,ramadhan bakal berakhir tak lama lg ni...
tinggal 3hari lg nih...
rindu lak bulan posa ni..ntah la npe..
mybe rindu diet kot..malas nk mkn2 dh..then semayang terawih yg indah
huhuhuhuhu....
kepada semua muslimat muslimin,berhati2 la ketika drive keta atas jalan raya k...
ingat la org yg kita sayang tungu2 kita kat kampung... =)
ha,jgn lupa ganti posa balik pas raya k..(khas kpd pmpuan shja..hehe)

DAN

di sini, aku ucapkan.......




pesanan : jika aku wat salah trhadap korang,maafkan aku ye..
maaf zahir dan batinnnnnnn.......!!!
(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poSt yg tErbAik...

 
Copyright© All Rights Reserved namaakufaten.blogspot.com
Cool Yellow Outer Glow Pointer