Forever

Wednesday, 20 June 2012

hai kawan2..hmm aku ada nk cite sikit..
smlm aku g jmpa MB Perak,iaitu....
YAB Dato' Seri Diraja Dr. Zambry bin Abdul Kadir !!
dulu aku tgok beliau dlm surat khabar dan kat tv ja..
ni aku jumpa beliau betui2...
fuyooo...haha~
atas perjumpaan tdgn MB Perak tu ada hal gak..
aku ikut kawan2 deaf dgn Kak Yin g jmpa MB Perak
utk mintak sumbangan kpd PUSKOM..
pastu selesai jmpa MB Perak kan,tiba2 kami diserbu oleh wartawan dtg dari mn entah la..
mcm la kami glamor pulak..hahaha..
pastu pagi td kawan sms kat aku yg ada gmbr kami masuk paper..
biar betoi nih???

nah, ni bukti..


percaya tak??huhuhu...
(adoii..mcm terhegeh2 pulak aku ni..)
xla aku mcm ni..aku cuma kongsi cite sikit la..
kalo xsuka,xpe la..aku xheran..
hmm mudah2an la ada pusat kosong di ipoh...
boleh la kawan2 rujuk pusat tu..
supaya faham apa itu deaf dgn sedalam2nya...
mcm2 lagi aktiviti dlm PUSKOM tu..
aku pon bercadang nk keja di situ lepas belajar nnt..
tgok la nnt kalo ade kekosongan premis di ipoh tu..
aminn !


*PUSKOM = pusat komunikasi orang pekak (^_^)

Tuesday, 12 June 2012

jum BELAJAR

salam kawan2 yg aku kasihi..
aku ada kawan2 yg deaf di poli aku..
banyak aku dpt belajar dari diorg ni..best tau guna bahasa isyarat.. :)
so,aku tlg ajar sikit..
pasal BAHASA ISYARAT ni..
kita mesti belajar pasal ABJAD...
 utk memudahkan dapat  berkomunikasi dgn org SPECIAL..
iaitu DEAF yg brmaksud org yg xleh cakap dan/atau dengar..
oleh itu,kita haruslah belajar ni..
selamat mencuba !


*kalo dah pandai pasal ABJAD ni,aku akan updated yg lain pulak oke..
insyaAllah~

peace !

Monday, 4 June 2012

3minggu lagi~

ha...3minggu lagi nih....
ada apa ya 3minggu tu?
agak2nya apa erk???




tunggu lepas 3minggu nih...
nantikannya k..
peace !


Friday, 1 June 2012

rindu kawan2 di KAMSIS


assalamualaikum kawan..aku nk cite pasal kawan2 aku ni..
dah lama aku xdngar cita pasal diorg..
aku rindu diorg sgt2 masa aku dok kamsis...
tengok la di bawah..

DIPERSILAKAN...



ini rumate aku masa aku sem 2...
kak FARAH :)


masa ada aktiviti di KAMSIS
dari kiri : Izzati, Alia, kak Farah, aku, & kak IRA..


ni pulak rumate aku masa aku sem 6..
kak Asila...


jurubahasa PUO & kakak trcinta kami,
kak Azlina dan kak Elizabeth..


ni budak tinggi tuh..namanya CCC (^_^)


ni pulak namanya Kent Cheong..


ni exco kamsis gak dan junior aku, Liyana @ Yana


kawan aku baik dgn aku,
dari kiri : Vicky Gui, Raymond n Yee Wang


masa kami g jomheboh di Ipoh
dari kiri : Zakwan, aku, Asila, kak Sarah


kawan yg aku suka ! (jgn fikir bukan2 ye..haha)
mohd Rasyid...


kawan aku yg fahami aku masa aku sedih..
WONG..

abg senior PUO aku..
dgn 2 org abg WAN..
Izuan Wan & Wan Rezuan...


masa g makan kenduri di umah Rasyid..
abg dia kawen..ini lah org2 TAIPING...


dgn pelajar DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM,
dgn KOK, CHENG, & AFFAN..


masa ada program di UTM JOHOR..


ini lah B.F.F aku di dunia & di akhirat !
 pak cik ASLAM...



dh tengok semuanya??
itu lah aku paling rindukan kawan2 aku ni...
diorg lah bagi kasih sayang kat aku masa aku dok KAMSIS...
moga persahabatan kita akan berkekalan buat selama2nya !
Aminn ! !





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poSt yg tErbAik...

 
Copyright© All Rights Reserved namaakufaten.blogspot.com
Cool Yellow Outer Glow Pointer