Forever

Friday, 7 September 2012

si dia :)

salam kawan2.. :)
semua sihat tak?harap2 korang sihat sgt2..hihi
hmm aku nk cite sikit..
tgok la post kat atas tu..(hehe)
si dia..
aku syg dia tau..(sila muntah tepi korang okey)
huhu..
bkn pe,aku nk kenalkan korang ja..
si dia adalah...
M.F.M.N
(adess..singkatan pulak tu)
hehe..xnk sebarkan kat sini..takottt !
sila tgok bawah..


kenal ka?hehe..
aku upload gmbr ni utk nk korang tau ja..
yg aku syg sgt2 kat dia ni..
hehe..(kalo xsuka,xpe..ada aku kisah ka?)
hmm aku post sini cz aku rindukan dia..
dia masih stdy lagi..sem akhir ni..
hehehehehe..
dan aku harap korang doa2kan hbgan kami berkekalan
buat selama2nya..amin~

*mood :syg + rindu dia ! :/


Wednesday, 5 September 2012

APTB blahh~

aptb???tau ke apa maknanye tu?
APTB tu maknenya apa pon tak bolehhhh..
...... MASALAHnya malas nk taip2 la...
bkn pa,xde idea nk cakap apa....
adeiii..dulu2 aku ade nk citer la..
tp semuanya ada dlm OTAK nihh..
cuma MALAS nk taip2 kat sini..aishhh
kihkihkih 

:D

*peace no war ! :p*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poSt yg tErbAik...

 
Copyright© All Rights Reserved namaakufaten.blogspot.com
Cool Yellow Outer Glow Pointer